انتهاي عاشقي
نبودن بهتراز بودن

چرا؟چرا وقتی میخواستی تنهام بزاری اومدی به زندگیم

چرا داغونم کردی گذاشتی رفتی؟چرا؟

چرا احساس و عشقمو لح میکنی و میزاری میری؟مگه چه گناهی کرده بودم؟

دیگه خسته شدم خسته شدم از گریه خسته شدم از انتظار ئ    از امید واهی از عشق از زندگی از نفسای بیهوده کشیدن بی تو

کاش مردن دست خود آدما بود   کاش میمردم ازاین زندگی لعنتی راحت میشدم  دیگه نمیتونم  نمیتونم ادامه بدم و فقط به یچیز فکرمیکنم

به مردن به اینکه نباشمو راحت شم  یکی ازدوستای گلم گفت:خودکشی واسه آدمای ضعیفه خب منم بی تو شکستم و ضعیف شدم!!!  پس بهتره نباشم

حداقل اگه نباشم خونوادم و دوستام اذیت نمیشن   بودنم که جز زجر و عذاب برام چیزی نداره   یکی دیگه ازدوستام گفت:ما تنهانیستیم و خدا رو داریم

ولی خداهم از دست من خسته شده  خداهم دیگه منو دوست نداره  پس بهتره دیگه نباشم........

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,22:8به قلم: حميد منصوري ™